mandag 9. juni 2008

Kverulant..Jeg?..NEIDA?!

Arggg...Blir så frustrert. Jeg er jo sååå forumslave til de grader, og noen ganger kan diskusjoner gå litt VEL heftig for seg. Det er til og med en egen kveruleringstråd på hesteforumet jeg er på. At jeg setter i gang der er jo bare håpløs, da vil det ingen ende ta..Særlig hvis jeg møter noen som er like kverulerende som meg:P *oppgitt*

*puste ut....*
Men sånn ellers så går dagene fort unna, ting som skjer og ting som ska bli gjort. Er som å sitte i et tog som raser forbi, men nå om dagen har hodet mitt og de tankene som den innehar har tatt litt time-out. Satte det igjenn på holdeplassen, mens toget og jeg selv kjørte videre...Så sommerferie er kanskje på sin plass snart?!

I dag forsåvidt så har det vært en super dag. Ridd på ridekurset og fikk prøve en ny hest:) Trur faktisk jeg var den første eleven som rei han, så det var jo litt festlig*litt stolt.
Gampen het foresten Ringo Star, en rød gampelur som er impotert fra Nederland. Vistnok en Hollsteiner/ Nederlands varmblods blanding. Finfin hest, og han gikk riktig så fint!!
Og i morgen er det Viesulas sin tur, da skal han dilles og dulles med og jeg har tenkt med å ri litt dressur, bare se ann været!

*sommerferienøden og sliten Jeanette*

Ingen kommentarer: