tirsdag 17. juni 2008

Tirsdag 17/6-08

I dag har jeg hyret kusinna mi Susan for å ta ridebilder av meg når jeg rei forhesten min Viesulas. Dette blir den 4 gangen jeg rir han i Dressur, så nå begynner vi å lære og kjenne litt etter litt! Med nytt speilrefleks kamera, så ble bildene så som så, da innstillingene garantert ikke var riktige;) Kan skylde på at det var sol og overskyet om hverandre, så det gjorde det hele vanskeligere for oss. Med kusinna mi på bakken og jeg på hest så var vi klare for litt photoshoot!!

Her er iallefall Gampen jeg rir. Eldre Trakhener vallakpå 21 år ved navn Viesulas.

















I skritt.



















Versade i trav.




















Versade i skritt.





















Gallopperte her på en liten volte, men da mistet jeg desverre formen hans litt. Verken jeg eller han er sterk nok til å holde formen på små volter..ennå.




















Det skulle vært feler bilder her, men maskinna er trøblete nå, og tålmodigheten min tar litt slutt!! Synd egentlig, for det ble en masse fine bilder av en fin hest:)

Ingen kommentarer: