fredag 27. juni 2008

26/6.08.

I dag har jeg ridd Viesulas, vi trente masse på overganger og bøy og tøy på slangelinjer. Ridde også litt kontra gallopp, noe som gampen stønnet fært over, for dette var tungt:P

Han hadde tydeligvis godt av bø og tøy, for han ble riktig så fin på slutten*stolt av hesten og meg selv*.


Deretter dro jeg rett på jobb, og i dag så gikk vakten kjempefort, så det var jo deilig da. Koste meg med å jobbe med 2 arbeidskollegaer som jeg trives godt med, så vi hadde en fin kveld.

Når tiden var inne så slang jeg meg på sykkelen for å sykle hjem igjenn. Det var et kappløp med tiden, eller nærmere sagt været. For rett bak meg så mørknet himmelen og det dundret og braket en masse. Hadde flaks, for ide jeg kom inn døra så styrta regnet ned. Slik så himmelen ut når jeg kom hjem, litt skummel himmel, men gud så fint det er å se på:D

Ingen kommentarer: