torsdag 22. mai 2008

Første eksamen ferdig, 2more to go.

Endelig var første eksamen ferdig. Forsåvidt den vanskeligste også. Nemlog Norsk skriftlig fagdag. Jeg valgte oppgave 4, som gikk ut på å skrive en artikel om moderne filmer og om hvilken likhetstrekk de har med folkeeventyr. Skulle også drøfte hvilken fuksjon det kunne ha.
Oppgaven gikk forsåvidt bra,satser på å få en 4, håper iallefall!

Vi fikk også vite trekkfag skriftlig i dag, og jeg kom opp i Engelsk skriftlig. Noe jeg er megete fornøyd med, for da slipper jeg muntlig:D Så da er det bare å bruke helgen på å forberde seg til friskriving i norsk på mandag, og Engelsk til Torsdag. Vi har også fått ressurshefte til friskrivinga, temaet var Makt. Så da håper jeg vi får en oppgave om Kåsseri hvor vi skal skrive om makt. Noen tips til hva jeg skrive om i kåsseriet?? Som innebærer makt..

1 kommentar:

Anne Kjersti sa...

Grattis med første eksamen overstått! :) Her har jeg selv 3 igjen... Phew! Bit tenna sammen! :)