onsdag 21. mai 2008

Dette er da min første blogg, eller et forsøk på blogg. Nå har jeg hørt såpass mye om dette med blogging at jeg fant ut at det må jo testes ut.

Jeg er 23 år og bor med min samboer i Blystalia, med 3 hvite lodotter av rasen Hellig Birma, og en svart ramp av rasen Main coon. Kattene er det jeg lever og ånder for, det er de som betyr alt for meg. Ellers driver jeg mye med hester. Nå for tiden er jeg forrytter til en fantastisk eldre herremann ved navn Viesulas. En 20 års gammel Trakhener vallak.

Ellers kan jeg si at jeg er utdannet hjelpepleier, og skal videreutdanne meg til Sykepleuer til Høsten. Dette er da min blogg, om mitt liv med samboer, hvite lodotter(og en svart) og alle hybelkaninene vi avler på under sofaen.

3 kommentarer:

Ronja Gujord sa...

Velkommen som ny blogger! Gleder meg til å lese mer om dere :)

Anonym sa...

Så kos:) Skal prøve å følge med;)

Anonym sa...

Gratz med blogg da snuppa.

Her får jeg prøve å følge med om Birma-dottene dine. ;o)

Håper vi sees på utstilling snart. Hils gubben.

Klem fra Line-mor