onsdag 21. mai 2008

Eksamens nerver.

Nå får det briste eller bære. Hele året jeg har jobbet så hardt med baserer seg på en dag, nemlig eksamen. Jeg mener at dette er helt bak mål, at vi som studenter skal jobbe hardt og trutt i et helt år, så kan en siste prøve ødelegge fullstendig for deg. Du kan ende opp med stipend som blir gjort om til lån, et halvår med ventetid før en ny eksamen kan taes, for å så miste muligheten til å komme inn på skolen du vil til høsten. Nok en gang, fullstendig bak mål, helt latterlig. Men så var det jo slik at våres kjære skoledepartemang har bestemt dette, og ikke noe vi kan få gjort...Heia Norge for dette:/

Men, etter iherdig lesing i flere dager satser vi på at dette skal gå bra. Etter masse "lesing" i dag, har jeg endt opp med å lage en helt ny blogg istedenfor. Hodet funker ikke lengre, og jeg ga opp lesingen. Lykke til på eksamen i morgen...til meg selv:D Og lykke til til alle dere som sitter i samme situasjon selv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til!

Anonym sa...

Lykke til. ;o)